آیا می دانستید که بیش از یک نوع شیرآب آشپزخانه در بازار وجود دارد؟ بله، درست شنیدید!

انواع مختلفی از شیرهای آب وجود دارد که روی انواع مختلف سینک کار می کنند. اگر به بهترین شیرآب موجود برای آشپزخانه خود فکر می کنید، بهتر است اطلاعات خود را بروز کنید و شیری مناسب آشپزخانه خود انتخاب کنید.

در اینجا چند نوع مختلف از شیرهای آب آشپزخانه که وجود دارد را با هم بررسی می‌کنیم:

۱. سوپاپ آشپزخانه تنها
همانطور که از نامش پیداست، این نوع فقط یک دسته برای تنظیم جریان و درجه حرارت آب دارد. بیشتر این دستگیره ها برای آشپزخانه‌هایی به کار میرود که تنها یک جریان برای چاه فاضلاب دارند.
استفاده از این نوع اتصالات آشپزخانه به این دلیل که شما نیازی به استفاده از دو دست ندارید مفید است اما نیاز به تمرین زیادی دارید تا اطمینان حاصل کنید هنگام استفاده از آب گرم دستتان نسوزد.

۲. سوپاپ آشپزخانه دو دست
در این نوع شیرها، شما دو دسته جداگانه برای کنترل دمای آب دارید و می توانید از یک دسته برای ریختن آب گرم و یکی برای آب سرد استفاده کنید. این شیرهای آشپزخانه کنترل درجه حرارت آب را آسان می‌کند، اما برای کسانی که دوست دارند همزمان چند وظیفه را در حال شستن ظروف خود انجام دهند مناسب نیست.

۳. سوپاپ آشپزخانه که یه سمت پایین کشیده می‌شود
این نوع سوپاپ آشپزخانه دارای یک شلنگ است که می تواند برای دسترسی آسان به سینک به سمت پایین کشیده شود و شستن ظروف در سینک را بدون ریختن قطره‌ای آب خارج از سینک مفید سازد.

۴. سوپاپ آشپزخانه خارج شونده
این نوع سوپاپ آشپزخانه دارای یک شلنگ بلند و جداشونده است که می تواند برای دسترسی آسان به سینک به هر سمت کشیده شود یعنی دارای قابلیت چرخشی ۳۶۰ درجه‌ای دارند که باعث می شود از آن برای تمیز کردن ظروف در خارج از سینک نیز استفاده شود و برای کسانی که سینک کوچکی دارند مفید است .

۵. سوپاپ آشپزخانه غیرلمسی
همانطور که می توان از نام آن حدس زد، این نوع از شیرآب آشپزخانه برای کنترل دما و جربان آب نیازی به اتصال دست با شیر ندارد.
شما فقط دست خود را در مقابل حسگر حرکت می دهید و آن شروع به ریختن آب می کنند. این مورد زمانی که دستهای شما پر است بسیار کاردبرد دارد و در مصرف آب نبز صرفه‌جویی می‌کند.

۶. سوپاپ آشپزخانه بازرگانی
یکی از رایج ترین نوع سوپاپ آشپزخانه که در رستوران‌ها و هتل‌ها استفاده می‌شود. این نوع شیرآب آشپزخانه بلند است و می تواند تا ۳۶۰ درجه چرخانده شود تا زمینه‌های زیادی را پوشش دهد. همچنین شامل یک سر شلنگ بلند و چند گزینه‌ای است که باعث می شود جریان آب از حالت جریان به حالت اسپری تغییر یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *